Časté otázky

Aké sú náklady na dopravu?

Pri zvolení štandardného doručenia je doručenie bezplatné. Pri expresnom doručení je poplatok za doručenie 3,99 eur. V prípade platby na dobierku je zákazník povinný zaplatiť poplatok za doručenie vo výške 1,99 eur. V prípade použitia iných spôsobov platby sa tento poplatok neúčtuje.

 

Aké spôsoby platby sú akceptované?

Ponúkame vám niekoľko možností bezpečnej, rýchlej a pohodlnej platby.

  • Môžete platiť kartou (Visa, Mastercard, American Express)
  • Môžete platiť vopred bankovým prevodom
  • Môžete platiť na dobierku pri doručení tovaru

 

Aké dane sa vzťahujú na nákup tovaru?

Cenu našich výrobkov nájdete na stránke s popisom každého jednotlivého produktu. Cena zahŕňa daň z pridanej hodnoty (DPH). Ak sa uplatňuje iná daň, príslušné informácie nájdete v popise produktu.

 

Aká je dodacia lehota?

Dodacia lehota je 2 až 3 pracovné dni od uskutočnenia objednávky.

Upozorňujeme, že v dňoch pracovného pokoja alebo počas štátnych sviatkov sa balíky nedoručujú.

Podrobnosti nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach na našej webovej stránke.

 

Kto doručuje balík?

Dodávku vybavuje náš obchodný partner, spoločnosť Packeta. Pred doručením dostanete oznámenie o predpokladanom čase dodania.

 

Ako sledovať moju objednávku?

Naša prepravná spoločnosť vám pošle e-mail s informáciami o sledovaní zásielky, keď bude pripravená na odoslanie a opustí sklad. Tento e-mail vám umožní sledovať vašu zásielku kliknutím priamo na odkaz alebo uvedením referenčného čísla na webovej stránke doručovacej spoločnosti. Upozorňujeme, že aktivácia odkazu na informácie o sledovaní zásielky môže trvať 1 až 2 pracovné dni.

 

Čo mám robiť, ak mám problém s objednávkou?

Náš tím Služby zákazníkom vám ochotne pomôže pri riešení akýchkoľvek problémov, ktoré sa môžu vyskytnúť pri vašej objednávke. Oddelenie Služby zákazníkom kontaktujte prostredníctvom nášho e-mailu ([email protected]) alebo aplikácie Facebook/Instagram. Náš tím je veľmi pohotový a rád vám pomôže s akýmkoľvek problémom, ktorý sa týka vašej objednávky.

 

Môžem aj po zadaní objednávky zmeniť alebo zrušiť objednávku?

Samozrejme! Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom nášho e-mailu ([email protected]) alebo aplikácie Facebook/Instagram. Náš tím je veľmi pohotový a rád vám pomôže s čímkoľvek, čo potrebujete.

 

Môžem tovar vrátiť?

Na uplatnenie práva na vrátenie tovaru máte tridsať (30) kalendárnych dní od prijatia zásielky. Ak chcete uplatniť stanovené právo, postupujte podľa zavedeného postupu, ktorý je uvedený na našej stránke, sekcia vrátenie tovaru. Ak potrebujete pomoc s postupom, neváhajte kontaktovať náš tím prostredníctvom nášho e-mailu ([email protected]) alebo aplikácie Facebook/Instagram.

 

 Aká je záručná doba?

Na naše produkty sa poskytuje záruka dva (2) roky od dátumu nákupu. Ak váš objednaný produkt vykazuje v priebehu tejto doby výrobnú chybu, postupujte podľa zavedeného postupu, ktorý je uvedený na našej stránke, sekcia vrátenie tovaru. Ak potrebujete pomoc s postupom, neváhajte kontaktovať náš tím prostredníctvom nášho e-mailu ([email protected]) alebo aplikácie Facebook/Instagram.